LVI-INFO on uudistanut visuaalisen ilmeensä ja lanseerannut uuden logon, joka symboloi sekä alan digitalisoitumista että yrityksen roolia luotettavana tuotetiedon kokoajana. Uusi logo erottuu selkeällä typografiallaan ja raikkaalla väripaletillaan. Uudessa logossa yhdistyvät LVI-alan perinteet ja nykyaika.
“Vanha logomme on palvellut LVI-alan ammattilaisia vuodesta 2009 tähän päivään asti. Nyt halusimme logon, joka kuvastaa LVI-INFOn kehitystä ja vastaa paremmin tämän päivän digitaalisia tarpeita. Uusi ilme on selkeä, moderni ja helposti tunnistettava. Logo viestii siitä, että LVI-INFO on jatkuvasti kehittyvä ja eteenpäin katsova kumppani, joka helpottaa koko alan arkea”, kertoo LVI-numero Oy:n toimitusjohtaja Magnus Sirén.
Ilmeuudistus on Markkinointitoimisto Dynamiitin käsialaa, joka on tullut vuosien varrella tutuksi niin LVI-INFOn kuin sen asiakkaidenkin parissa. Graafikko Antti Nieminen kertoo, että logossa haluttiin huomioida LVI-INFOn pitkä historia.
”LVI-INFOn brändi mielletään pitkälle sinisävyisenä, ja niinpä tuntui luontevalta säilyttää syvä tummansininen väri ja tuoda rinnalle kirkkaampaa vaaleansinistä. Logon ulkoasu on nyt modernin ilmava ja helposti lähestyttävä – aivan kuten hyväntuuliset lvi-infolaisetkin”, kertoo Nieminen uuden logon luomisprosessista.
Uudistunut visuaalinen ilme tuo tullessaan myös muita graafisia muutoksia. Näistä näkyvin on LVI-INFOn kotisivujen päivitys. Uudet sivut ovat jo työn alla ja ne on tarkoitus julkaista vuoden vaihteessa. LVI-INFOn käyttöön ilmeuudistus ei vaikuta.